Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення приймається не пізніше 14 днів (включаючи транспортування) при наявності даних, що підтверджують покупку. Деталь повинна зберігати товарний вигляд, без сліді встановлення та експлуатації, збережена цілісність пакування, пломб, фіксаторів, пакування не забруднене та не засліплене скотчем. Поверненню не підлягають витратні запасі частини та матеріали (мастила, фільтри, свічки, електронні блоки, запобіжники і т.ін.). Даних вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність в момент отримання, встановлення. При отриманні товара посилку необхідно відкривати в присутності співробітника Нової Пошти або курʼєра компанії. перевіряєте посилку на предмет пошкоджень, відповідності комплектації та замовленню; переконайтесь в тому, що якість та кількість товару відповідає замовленню. Такі заходи безпеки дозволяють уникнути негараздів у випадку пошкодження або крадіжки товару під час перевезення. Пересилання деталей, що повертаються, відбувається за рахунок покупця, за виключенням запчастин із заводським браком або помилково підібраних менеджером нашого інтернет-магазину.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.