Заміна ланцюга ГРМ дизельних двигунів
Автосервіс: заміна ланцюга ГРМ
Деякі моделі автомобілів оснащуються ланцюгом замість ременя ГРМ, переваги якої визначаються більш тривалим терміном експлуатації і надійністю, до недоліків відносять лише підвищену гучність. Як і ремінь, ланцюг ГРМ теж має обмежений ресурс. Після 100 000 км пробігу вона зазвичай починає «витягуватися», із-за зносу шарнірних зчленувань і збільшення кроку між ланками. Це призводить до того, що двигун працює на холостому ходу нерівно, незважаючи на те, що справна система запалювання і живлення, компресія в нормі і зазор в клапанах ретельно відрегульований. У підсумку, ланцюг може перескочити на кілька зубів. А навіть якщо ланцюг перескочить на 1-2 зуба, то в кращому випадку двигун затихне, а в гіршому ― будуть зам'яті клапани і, знову ж таки, потрібен серйозний ремонт двигуна.
Не варто випробовувати долю і економити на періодичному огляді вашого автомобіля, і, головне, довіряйте його тільки кваліфікованим фахівцям.
Наприклад, Renault Trafic 2,0 dCI має ланцюговий привід ГРМ. Досить складно в двигуні M9R правильно замінити ланцюг без певних знань, навичок і спеціального інструменту. Наші майстри професійно справляються з цим завданням, використовуючи набір пристосувань, призначений для установки фаз газорозподільного механізму. Також даний набір інструментів застосовується для ремонту дизельних двигунів модифікацій 2.0 dCI автомобілів Nissan Qashqai і Opel Vivaro.
Для фіксації розподільних валів, колінвалів також рекомендується використовувати спецінструмент.
Стоимость работ по замене цепи ГРМ зависит от сложности констукции и марки автомобиля.
Для согласования стоимости и времени проведения работ обращайтесь по тел. 067-680-50-09.
Мы держим в наличии цепи, натяжители, ремни и ролики для популярных моделей автомобилей. Элементы механизмов ГРМ не из наличия заказываем и доставляем в максимально сжатые сроки и по оптимальным ценам.