Кошик
167 відгуків
Телефон СТО автосервиса по дизельным авто +380(67)680-50-09СТО
Diesel.ck.ua Интернет-магазин запчастей

Ремонт дизельних двигунів легкових іномарок в м. Черкаси

Ремонт дизельного двигуна, ремонт дизельних моторів легкових іномарок.

Консультації та запис за телефоном: +38(067)680-50-09

Дизельні двігуні завжди вважались ефективними, міцними та надійними. Тім не менш, такі двігуні також потребують довгострокового обслуговування, дрібного ремонту або повного ремонту.

Компанія Diesel в м. Черкаси відмінно впорається з поставленю завданням. Ваш дизельний двигун - у найкращіх руках.

Пропонуємо наступні види послуг з дизельним двигунам:

• Частковий та повний ремонт
• Ремонті внаслідок пошкоджень
• Поставка змінних двигунів і запасних частин, взаємозамінних деталей
• Зняття та встановлення моторів
• Ремонт модулів та агрегатів дизельних моторів
• Оброблення головки блоку циліндрів, ремонт блоку циліндрів
• Монтаж, демонтаж та обслуговування на місці
• Замовлення і продажу запасних частин всіх систем двигуна різноманітних виробників на протязі 24 годин
• Експертна порада

На першому етапі ремонтних робіт, як дизельних, так і бензинових силових агрегатів, проводиться ретельна діагностика, в ході якої виявляються основні проблеми і приймається рішення про проведення відповідного виду ремонту.

Проводимо наступні види ремонту дизельних двигунів:

  • поточний ремонт – роботи виконуються під час експлуатації автомобіля з розбиранням двигуна частковим порядком, без зняття;

  • середній ремонт двигуна – роботи, що виконуються зі зняттям двигуна на короткий термін;

  • капітальний ремонт двигуна – двигун знімається на довгий термін з його подальшою повною розборкою.

Поточний і середній ремонти здійснюються для підтримання двигуна в працездатному стані протягом якомога більшого часу, а, отже, збільшення періодів між капітальними ремонтами. Як правило, проводиться заміна поламаних або зношених деталей і механізмів двигуна на нові, відповідні ремонтному розміром.

Наприклад, проводиться замір компресії в циліндрах за допомогою відповідних адаптерів, знімаються і перевіряються форсунки на стенді, перевіряється правильність установки распредвала, кута ГРМ, стан гідрокомпенсаторів, на двигунах без гідрокомпенсаторів ― величина регульованих зазорів, правильність установки кута вприску палива, робота системи розжарювання і працездатність свічок напруження. При складанні встановлюються нові пламегасітельние і теплоізолюючі ущільнення, прокладки, шланги обратки та інші витратні матеріали.

Роботи з капітального ремонту включають в себе:

  • проведение тщательного обследования двигателя

  • полная его разборка

  • замена вышедших из строя деталей.  

 

После того, как сборка дизельного двигателя завершена, и он установлен на автомобиль, следует наладка и проверка. Это завершающий этап работ, в процессе которого наши специалисты регулируют и настраивают все параметры двигателя.

Первый этап обкатки двигателя должен проходить не в движении, а на месте. На это требуется не менее 2-3 часов. Далее следует этап обкатки в движении.

Обкатка необходима после любого вмешательства в мотор. Если вмешательство было:

1. минимальным (например, замена цепи или распредвала) обкатка может быть минимальной — 500 км.

2. при нормальной, качественной капиталке обкатка составляет 1500-2000 км.

3. гильзовка блока и замена поршневых колец, а сами поршни старые — при таком ремонте обкатка должна быть намного больше (возможно 3-4 тысячи) и на самом щадящем режиме, т.е. никогда не быстрее 50-60 км/ч, только очень плавный старт и никаких слишком низких или высоких оборотов.

 

Контактная информация: 067-680-50-09

у вигляді спискуу вигляді галереї