Паливні насоси Zexel

Паливні насоси високого тиску Zexel
ТНВД під торговою маркою Zexel з'явилися завдяки придбанню фірмою DIESEL KIKI ліцензії у компанії Bosch, і в 2000 році стала офіційним японським відділенням концерну Bosch. Паливна апаратура Zexel повторює модельний ряд Bosch. По конструкції ТНВД цих фірм практично не мають ніяких відмінностей від європейських побратимів. Виняток становлять автомобілі, призначені для внутрішнього ринку і забезпечені насосом з електронним управлінням. У них застосовується відрізняється від європейських електронних ТНВД система управління подачею палива.
Плунжерні насоси високого тиску, вироблені цією компанією, що володіє виключно високою якістю. Втім, останнє не дивно – фірма фактично є структурним підрозділом Bosch NIPPONDENSO, що дозволяє організувати випуск японської продукції з німецькою ґрунтовністю.
Однак обслуговування насосів в умовах сервісних центрів ускладнюється тим, що частина модифікацій розроблені виключно для внутрішнього ринку Японії, а тому взагалі не мають точних європейських аналогів. Для діагностики інших є спеціальні стенди, наприклад, насоси ТНВД Zexel VRZ перевіряються на новітньому випробувальному стенді EPS-815, в якому застосовані не тільки спеціалізовані контролери, але і унікальна оснащення.
Які причини призводять до несправностей паливної системи
Головною, якщо не єдиною, причиною, по якій виходять з ладу паливні насоси, аж до того, що потрібен капітальний ремонт ТНВД, залишається неякісне пальне, що особливо актуально для нашої країни. Найбільшої ж шкоди може принести використання різних видів «альтернативного пального», розробкою якого часто займаються не професіонали, а малограмотні умільці, які пропонують заміну повноцінному дизпаливу щось, одержане ними з соняшникової або ріпакової олії.
Навіть незначна кількість води в солярці або найдрібніші частинки бруду, які пройшли через паливний фільтр, здатні пошкодити плунжерную пару – основний елемент насоса високого тиску будь-якого типу. Справа в тому, що пальне, яким заповнена магістраль, що служить одночасно і мастилом, тому навіть мікронні частинки бруду або води при величезних робочих тисках роблять її неефективною, що і спричиняє за собою дорогий ремонт паливної апаратури.
Деякі особливості
Описувані японські паливні насоси відрізняються не просто великою кількістю модифікацій, але іноді і принципом дії, що змушує шукати до них дещо інший підхід, ніж це відбувається при ремонті ТНВД деяких інших виробників.
Зокрема, серед модельного ряду зустрічаються конструкції і чисто механічні, і з електронним управлінням. Більш того, більшість насосів розподільного типу, найбільш складного в плані обслуговування. Особливо високі вимоги до регулювання ТНВД Zexel з новітньою системою «Common Rail», в яких тиск забезпечується не безпосередньо для кожної форсунки, а підтримується в загальній рейці. Управління уприскуванням палива в циліндри в таких системах відбувається за допомогою спеціальних форсунок.
- Дизельні двигуни Opel після 2010 року: огляд, особливості та моделіДізнайтеся про ключові дизельні двигуни Opel, що використовувалися з 2010 року, їхні технічні особливості, технології ecoFLEX та Whisper Diesel, а також у яких моделях вони встановлювалися. Стаття допоможе розібратися в перевагах кожного двигуна та зробить вибір автомобіля або обслуговування максимально простим і зрозумілимПовна версія статті
- Двигун Mitsubishi 4D56: Особливості обслуговування, вибір запчастин та поширені проблемиДвигун 4D56 на Mitsubishi Pajero 2.5D — справжній "робочий кінь", але навіть він потребує належного догляду. У статті розповідаємо, як обслуговувати мотор, які запчастини обирати, на що звертати увагу під час ремонту та які проблеми найчастіше виникають у власниківПовна версія статті