Кошик
657 відгуків
Працюємо з 10:00 до 18:00. СБ-НД - вихідні.Нова Пошта

Вітаємо! Ми працюємо в понеділок-п'ятницю з 9:00 до 18:00, в суботу та неділю просимо Вас оформляти замовлення на сайті, вони будуть оброблені в понеділок. Ви завжи можете залишити заявку в електронному виді, наш менеджер зв'яжеться з Вами в найближчий робочий день.

Diesel.ck.ua Інтернет-магазин запчастин

У Німеччині провели випробування моторних масел. Так добре дешеве масло?

У Німеччині провели випробування моторних масел. Так добре дешеве масло?

Заміна моторного масла - дороге задоволення, тому що в наш час у майстерні доведеться заплатити до 300-400 грн за літр хорошого, якісного масла. Можуть дешеві масла бути альтернативою? Авторитетний німецький авто-мото-журнал провів тести для порівняння декількох мастильних матеріалів без назви проти одного продукту преміум-класу.

Це всього лише символ, який, однак, може зіпсувати настрій багатьох автомобілістів. Мова йде про панелі приладів. Якщо який-небудь значок загоряється - це означає, що доведеться заплатити чималу суму в автомайстерні, на СТО. Одним з пунктів, який може виявитися при діагностиці автомобіля і який істотно впливає на вміст гаманця, може виявитися моторне масло. Вартість олії може досягати 300-400 грн за літр. Іншими словами, якщо потрібно залити в двигун п'ять літрів моторного масла, то нижня межа складе 1500 грн. Тому багато водіїв автомобілів задають собі питання: чи дійсно мені потрібно дороге масло?

Як показує тест, проведений з 13-ю нижчими за ціною маслами, це питання цілком виправданий. Одинадцять ідентичних представників успішно пройшли лабораторні випробування компанії Oelcheck в баварському місті Бранненбург. Масла низького тертя поширеного класу 5W-30 повинні були довести, чи відповідають вони зазначеної в'язкості. Перевірка допусків виробника також була включена в план випробувань. З цією метою були обрані масла стандарту VW 507.00, який Концерн запитує для багатьох своїх моделей TDI і які, згідно з етикеткою, пройшли всі необхідні випробування.

Коли мова йде про допуски, пакет присадок може дати відповіді на багато питань. Добавка в масло виконують певні завдання у двигуні. Вони забезпечують мастило при високих або низьких температурах і чистоту двигуна за рахунок виділення забруднень і зношування частинок і транспортування їх в масляний фільтр. Присадки зменшують тертя і витрата палива. Вони також надають позитивний вплив на нормальний процес зносу двигуна.

Допуски дешевих олій.

Деякі з протестованих недорогих масел навіть створювали конкуренцію за якістю рекомендованому VW, і, в той же час, дорогого масла марки Castrol Edge 5W-30, яке служило в тесті як продукт рекомендації, еталонним тестовим маслом, що трохи дивує при найближчому розгляді. Тому що велика частина хороших дешевих олій мають перевірене схвалення VW. Цікаво також, що між виробниками брендів та постачальниками "без назви" існує великий розрив у ціні порівняно з дешевими, літр Castrol майже в 2 рази дорожче в Україні. Дешеві моторні масла виявляються краще, ніж їх репутація.

Ціна-продуктивність-переможець.

Mannol Energy Combi LL виявився переможцем у рейтингу цін. Це найкраще масло в в'язкості, яке добре працює при холоді. І пакет присадок так само вдалий. Турбує одне: етикетка не досить ясна, хоча допуски і дозволу VW є.

Гідно рекомендації так само моторне масло Eurolub WIV ECO, тільки етикетка заплутана. Допуск VW є справжнім, але не чітко сформульованим. Це варто очок. В іншому це найкраще з тестованих моторних масел, показує гарні результати в інших перевірочних дисциплінах.

Моторне масло Méguin Compatible 5W-30 є переконливим як з точки зору продуктивності, так і ціни. Але етикетка знову збиває з пантелику: допуск VW є справжнім, але в технічних даних ACEA плутанина.

Допуски VW на Multilub Longlife III є справжніми. Присадки і в'язкість відмінні. Але ціна висока. У цього масла гідна етикетка, яка не приховує, не маскує і не замовчує що-небудь.

Рекомендується використовувати і Concept-Tech VX. Тільки інформація на етикетці спотворена: хоч допуски VW і присутні, але заяви за ACEA бентежать. Втім, це масло має хороші показники у всіх інших дисциплінах. У олії Rowe Multisynt DPF Longlife III допуск VW є справжнім, але прихований на каністрі. В іншому це масло не має недоліків в в'язкості і добавках, ціна помірна.

У олії Cartec Longlife III теж спотворена етикетка: реліз VW є справжнім, але не однозначним. Крім того, при низькій температурі масло працює трохи гірше інших. Пакет присадок навпаки - без недоліків.

Тільки з продуктом Inox допуск VW чітко не визначений. Але цей недолік не є недоліком, як показує тест. Іноді виробники масел "без гучних імен" відмовляються від дорогих допусків мастильних матеріалів у виробника автомобілів, які стоять кілька сотень тисяч євро за один раз! і обтяжуються суворими умовами - ніщо в рецептурі або ланцюжку постачальників не повинно бути змінені. Щоб мати можливість пропонувати конкурентоспроможні масла, вони намагаються купувати у виробників масел мастильні матеріали, які вже мають відповідні допуски і схвалення автовиробників. Або вони мають контакти з великими виробниками присадок, яких у світі небагато, і які зазвичай мають всю інформацію для правильного змішування мастильних матеріалів. Це означає, що олії змішуються в відповідності з характеристиками виробників автомобілів, але вони не перевірені і їм не присвоєно офіційні допуски. Inox доводить, що ця концепція також працює.

Але продавець дешевого масла часто змінює постачальників і із-за цього проблеми з маслами не виключаються. Належить ще з'ясувати, чи підтримують виробники недорогих масел, без допусків автовиробників, якість протягом тривалого часу. На сьогоднішній день, критерії якості - це проблема клієнта. В крайньому випадку, можуть бути втраченими гарантійні права або гудвіл, якщо відбулося пошкодження двигуна і якщо при аналізі масла будуть виявлені відхилення в продукті.

Вводять в оману ярлики, етикетки та сумнівні допуски.

Важливо уважно вибирати масло перед покупкою - і не тільки звернути увагу на в'язкість, але і на етикетку. Даже тут можна очікувати проблеми, тому що деякі етикетки мастильних матеріалів вводять в оману клієнтів. Наприклад, «еквівалентно допуску». Чим більше у тексті застережень, тим маловероятнее, що цей продукт має реальні допуски. Є хороші моторні масла, які мають допусками автопроизодителей і ця інформація надрукована ясно на етикетках, як демонструє, наприклад, Méguin. Продукт Liqui-Moly теж чітко говорить про «специфікації та допуски».

Таким чином, автовласники знаходяться у відносній безпеці, купуючи недороге моторне масло, і заощадити багато грошей під час наступної заміни масла на СТО, адже багато майстерні заливають масло, яке водій привіз з собою.

Тестувалися наступні моторні масла:
Castrol Edge 5W-30
Real GSL 5W-30
Mannol Energy Combi LL 5W-30
Multilub 5W-30 Longlife III
Eurolub WIV ECO 5W-30
Méguin Compatible 5W-30
Con Lubricants Concept-Tech VX
Rowe Multisynt DPF 5W-30 Longlife III
Cartec Longlife III 5W-30
Meisteröl 5W-30 WIV Longlife
Inox Long 5W-30 High Performance
ATU Spezial Motor Oil 5W-30
Kaufland K Classic 5W-30
Gut & Günstig 5W-30 Longlife III

Як знайти правильне моторне масло

В керівництві користувача завжди вказується відповідний стандарт масла для автомобіля. Найкраще ознайомитися з цією важливою інформацією до покупки олії. Однак деякі автовиробники не випускають свої власні допуски і посилаються в керівництві на вкладені для європейських марок автомобілів специфікації ACEA. Норми можна знайти на етикетках масел. Зверніть увагу на цифри року (число за дефісом). І ви можете бути впевнені, що тримаєте актуальне масло в ваших руках.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner