Кошик
657 відгуків
Працюємо з 10:00 до 18:00. СБ-НД - вихідні.Нова Пошта

Вітаємо! Ми працюємо в понеділок-п'ятницю з 9:00 до 18:00, в суботу та неділю просимо Вас оформляти замовлення на сайті, вони будуть оброблені в понеділок. Ви завжи можете залишити заявку в електронному виді, наш менеджер зв'яжеться з Вами в найближчий робочий день.

Diesel.ck.ua Інтернет-магазин запчастин

Турбін необхідно хороше масло

Турбін необхідно хороше масло

Не варто економити на маслі.

У наш час більшість людей їздять на сучасних автомобілях з турбокомпресорами ― це майже всі дизельні транспортні засоби, запропоновані сьогодні на ринку. Власнику слід звертати особливу увагу на якість масла, рівень масла і його регулярні заміни. Турбовані мотори дуже потужні для свого порівняно невеликого робочого об'єму. Додаткова потужність генерується в турбонагнетателе (звідси "турбо") за рахунок потоку відпрацьованих газів через турбіну у впускний колектор. Турбіна використовує кінетичну енергію вихлопних газів, вироблених двигуном і створює набагато більш високий робочий тиск усередині циліндра.
Простою мовою це означає: більше потужності двигуна за рахунок використання і перетворення енергії вихлопних газів.
В ході процесу відбувається не тільки збільшення продуктивності, але і використовується тепло вихлопних газів, а також елементи турбіни обертаються зі швидкістю до 250 000 об/хв.

Турбокомпресор повинен експлуатуватися належним чином. Можна досягти його максимальних швидкостей протягом декількох секунд, під час чого турбіна повинна послідовно і безперебійно забезпечуватися маслом (для змащування і охолодження). Тим не менш, цей процес відбувається гладко тільки в теплій системі, так як в холодному двигуні масло ще надто вогке, і система ще не повністю покрита змазкою. Під важкими навантаженнями при холодному двигуні може виникнути надмірне тертя і компоненти можуть зношуватися швидше, і в кінцевому підсумку призвести до пошкодження турбонагнітача.

Моторне масло змащує двигун і, в той же час, турбіну. Старе, не відповідає чи погане масло завдає однаковий шкоду і турбокомпресора та двигуна.

Двигун і турбокомпресор мають загальний масляний контур. У шланги і труби турбокомпресора тиск, необхідне для змащення, що подається за допомогою масляного насоса. Шланги легко можуть бути дрібними частинками старого, вчасно не смененного олії. Засмічення можуть мати фатальні наслідки, адже масло повинно забезпечити гідродинамічних підшипників ковзання, які повинні витримувати величезні швидкості рухомих частин турбокомпресора. Потік масла безперервно покриває тертьові поверхні прозорої, тонкою плівкою, яка не повинна жодним чином закінчуватися чи перериватися, в іншому випадку, це може призвести до серйозних пошкоджень. Пошкодження можуть статися навіть з дешевим або неправильно підібраним, з невідповідними допусками моторним маслом.

Зазвичай турбокомпресори працюють надійно і ненав'язливо. Дефекти можуть не проявлятися тривалий час, повільно збільшуватися і переростать в серйозні пошкодження. Перші ознаки дефектів можуть бути: синій дим з вихлопної труби, зменшення потужності навіть при повністю відкритій дросельної заслінки і підвищена витрата масла. Якщо ці ознаки спостерігаються у вашому автомобілі, відразу звертайтеся в СТО. У нашій майстерні Ви можете отримати повну інформацію про стан двигуна, турбіни і можливих дій з ремонту.

Виробляйте у фахових майстерень регулярні заміни масла. Масла мають бути схваленими виробником транспортного засобу і відповідати заявленій якості. Це також відноситься до всіх ремонтних робіт з турбокомпресором, двигуном і масляним контуром. Доручіть цю роботу фахівцям. Але той, хто все ж вирішив заощадити на маслі, може погіршити продуктивність і значно обмежити термін служби двигуна і турбокомпресора.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner