Кошик
775 відгуків
Працюємо з 10:00 до 18:00. СБ-НД - вихідні.Нова Пошта

Вітаємо! Ми працюємо в понеділок-п'ятницю з 9:00 до 18:00, в суботу та неділю просимо Вас оформляти замовлення на сайті, вони будуть оброблені в понеділок. Ви завжи можете залишити заявку в електронному виді, наш менеджер зв'яжеться з Вами в найближчий робочий день.

Diesel.ck.ua Інтернет-магазин запчастин

Трохи про абревіатурах

Трохи про абревіатурах

Турбодизель TD ― це дизельний двигун, що видає більш високу продуктивність, за допомогою якої має більш високу потужність, використовуючи турбонаддув.
Продуктивність ― це фізична робота в одиницю часу. А стосовно до автомобіля ― це здатність покрити більше відстані за одиницю часу. Вимірюється в кіловатах (кВт). Тим не менш, вирішальне значення для двигуна має так званий крутний момент.
Крутний момент ― це сила, що створює обертання в двигуні.
Існує загальне правило для моторів: чим вище крутний момент, тим більшою силою має мотор.

У Європі масове виробництво турбонаддувом дизельних моторів почалося з 1982 концерном Volkswagen. Спочатку з'явився Volkswagen Golf I GTD і, трохи пізніше, Volkswagen Golf II GTI.
Далі цієї області Volkswagen розробив моделі з абревіатурою TDI. Скорочення TDI в автомобілях з турбонаддувом означає дизель з безпосереднім уприскуванням палива.

Сучасний дизель TDI відрізняється від конструкції випускається раніше звичайного дизеля з попередньою камерою (також званої вихровою камерою або форкамерой) тим, що дизпаливо для спалювання подається безпосередньо в циліндри.

Термін "прямий впорскування" майже завжди відноситься до дизельних двигунів. У традиційному дизельному моторі паливо запалюється в камері вихрової за рахунок теплоти стисненого повітря.

На противагу цьому, у моторах з безпосереднім уприскуванням дизель надходить безпосередньо в порожнину над поршнем, де і відбувається згорання. Внаслідок цього точніше дозується необхідна маса палива, що дозволяє скоротити його споживання приблизно на 15%. Сам відбувається впорскування під високим тиском (до 2000 бар). Паливо краще згорає, залишаючи менше сажі. В результаті цього вихлопні гази містять менше забруднюючих речовин.

Недостаток прямого впрыска: из-за высокого давления впрыска топлива и его сгорания такие двигатели работают несколько жестче. Над этим работают ведущие инженеры автомобильных компаний. Многие автомобили уже оснащены системой пред- впрыска, что значительно влияет на плавность и стабильность работы мотора.

В зависимости от типа двигателя, существуют различные формы камеры сгорания для максимальной производительности при минимальном потреблении и низком уровне вредных выбросов.

Абревіатура HDi є дітищем концерну Peugeot. Нею позначаються транспортні засоби, де спосіб уприскування палива відбувається через загальну паливну рампу під високим тиском (англ. Common Rail). На кожну форсунку з рампи податся однаковий тиск. Це теж двигуни прямого вприскування.

CDI ― скорочення для Common Rail Direct Injection ― позначає безпосередній впорскування дизеля за допомогою системи Common Rail. У высоконапорном трубопроводі генерується постійний тиск близько 2000 бар, яке розподіляє дизельне паливо синхронно в електромагнітні керовані форсунки.

За процесами уприскування і процесами згоряння в автомобілі з CDI спостерігає спеціальний комп'ютер. Переваги CDI в тому, що сумішоутворення в циліндрах відбувається краще, ніж обумовлюється низький витрата палива і низький рівень викидів.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner