Кошик
651 відгук
Працюємо з 10:00 до 18:00. СБ-НД - вихідні.Нова Пошта

Вітаємо! Ми працюємо в понеділок-п'ятницю з 9:00 до 18:00, в суботу та неділю просимо Вас оформляти замовлення на сайті, вони будуть оброблені в понеділок. Ви завжи можете залишити заявку в електронному виді, наш менеджер зв'яжеться з Вами в найближчий робочий день.

Diesel.ck.ua Інтернет-магазин запчастин

Пьезоинжекторы в дизельних двигунах. Їх застосування.

Пьезоинжекторы в дизельних двигунах. Їх застосування.

Пьезофорсунки є інжекторами, які дозволяють оптимізувати впорскування, таким чином, забезпечуючи більш низький витрата палива. Паливо дуже дрібно розпорошується, що забезпечує поліпшення згоряння. На додаток до економії палива і кількість шкідливих викидів у навколишнє середовище так само значно зменшено.

Інжектор забезпечує точний контроль кількості палива. Він розраховує кількість уприскуваного палива індивідуально для кожного з циліндрів з допомогою електромагнітних клапанів, які перемикаються дуже швидко. Сам процес вприскування відбувається в три етапи.

  • Перед-впорскування. Попередній впорскування маленького кількості палива забезпечує тиху і рівну роботу мотора без поштовхів.
  • Основний впорскування. Основний впорскування забезпечує стабільний крутний момент.
  • Пост-уприскування. Цей етап тягне за собою виведення парів з незначним вмістом азоту. У цей момент не відбувається згорання палива. Паливо випаровується під впливом залишкового тепла в циліндрі і ці випари направляються безпосередньо в вихлопну систему. Проходячи через каталізатори, залишки суміші газів втрачають більшу частину азоту та інших шкідливих речовин.

    
Голка п'єзо-форсунки працює при тиску 2500 бар, що вище, ніж в інших видах форсунок. Тому забезпечується краще використання і розподіл палива. Форсунки, з'єднані лінією високого тиску з акумулятором тиску палива ― паливної рейкою (Common Rail). Початок і кінець уприскування встановлює клапан з електромагнітним керуванням, який розташований на паливному насосі.

Розвиток системи п'єзо-форсунок пов'язано з дослідниками Fiat Group. У 1993 році компанія продала всі патенти фірмі Bosch.
Тільки з цього моменту стало можливим налагодити серійне виробництво цього продукту. Перший німецький автомобіль, який мав систему уприскування Common Rail, із загальною паливною рампою, був Мерседес 220 CDI у 1998 році. Такою системою уприскування були оснащені також автомобілі З - і S-класу. На жаль, в процесі експлуатації часто виникали проблеми і помилки, не враховані виробником, тому були відкликані мільйони автомобілів.

Пьезоинжекторы також використовуються у великих моторах Audi і BMW. Оскільки ця технологія для моторів з більш ніж шістьма циліндрами дешевше, ніж такі альтернативи, як насос-форсунка, п'єзо-форсунки розташовані в основному в двигунах з шістьма і більше циліндрами. Такими двигунами оснащені транспорт верхнього середнього класу і вищого класу.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner