Пьезоинжекторы в дизельних двигунах. Їх застосування.
Пьезофорсунки є інжекторами, які дозволяють оптимізувати впорскування, таким чином, забезпечуючи більш низький витрата палива. Паливо дуже дрібно розпорошується, що забезпечує поліпшення згоряння. На додаток до економії палива і кількість шкідливих викидів у навколишнє середовище так само значно зменшено.
Інжектор забезпечує точний контроль кількості палива. Він розраховує кількість уприскуваного палива індивідуально для кожного з циліндрів з допомогою електромагнітних клапанів, які перемикаються дуже швидко. Сам процес вприскування відбувається в три етапи.
- Перед-впорскування. Попередній впорскування маленького кількості палива забезпечує тиху і рівну роботу мотора без поштовхів.
- Основний впорскування. Основний впорскування забезпечує стабільний крутний момент.
- Пост-уприскування. Цей етап тягне за собою виведення парів з незначним вмістом азоту. У цей момент не відбувається згорання палива. Паливо випаровується під впливом залишкового тепла в циліндрі і ці випари направляються безпосередньо в вихлопну систему. Проходячи через каталізатори, залишки суміші газів втрачають більшу частину азоту та інших шкідливих речовин.
Голка п'єзо-форсунки працює при тиску 2500 бар, що вище, ніж в інших видах форсунок. Тому забезпечується краще використання і розподіл палива. Форсунки, з'єднані лінією високого тиску з акумулятором тиску палива ― паливної рейкою (Common Rail). Початок і кінець уприскування встановлює клапан з електромагнітним керуванням, який розташований на паливному насосі.
Розвиток системи п'єзо-форсунок пов'язано з дослідниками Fiat Group. У 1993 році компанія продала всі патенти фірмі Bosch.
Тільки з цього моменту стало можливим налагодити серійне виробництво цього продукту. Перший німецький автомобіль, який мав систему уприскування Common Rail, із загальною паливною рампою, був Мерседес 220 CDI у 1998 році. Такою системою уприскування були оснащені також автомобілі З - і S-класу. На жаль, в процесі експлуатації часто виникали проблеми і помилки, не враховані виробником, тому були відкликані мільйони автомобілів.
Пьезоинжекторы також використовуються у великих моторах Audi і BMW. Оскільки ця технологія для моторів з більш ніж шістьма циліндрами дешевше, ніж такі альтернативи, як насос-форсунка, п'єзо-форсунки розташовані в основному в двигунах з шістьма і більше циліндрами. Такими двигунами оснащені транспорт верхнього середнього класу і вищого класу.
- Dayco: якість, надійність, продуктивність - Ваш ключ до безперебійної роботи автомобіляВідкрийте світ надійних та довговічних ременів від Dayco. У цій статті ми розглянемо, чому продукція Dayco є вибором номер один для автовласників у всьому світі.Повна версія статті
- Volkswagen Tiguan другого покоління - різноманітність моторів і комплектаційVolkswagen Tiguan - це чудова альтернатива таким моделям, як Nissan Qashqai, з великим простором в салоні, вражаючими технологіями і різноманітними двигунами.Повна версія статті