Кошик
657 відгуків
Працюємо з 10:00 до 18:00. СБ-НД - вихідні.Нова Пошта

Вітаємо! Ми працюємо в понеділок-п'ятницю з 9:00 до 18:00, в суботу та неділю просимо Вас оформляти замовлення на сайті, вони будуть оброблені в понеділок. Ви завжи можете залишити заявку в електронному виді, наш менеджер зв'яжеться з Вами в найближчий робочий день.

Diesel.ck.ua Інтернет-магазин запчастин

Причини зносу розпредвалів

Причини зносу розпредвалів

Серед деталей двигуна саме розподільний вал (кулачковий вал) відповідає за порядок і тривалість відкривання клапанів. Якщо розпредвал виявиться сильно зношеним, двигун не розвиватиме повної потужності. А вихід распредвала з ладу, як правило, приводить до дорогого ремонту, аж до заміни головки блоку, клапанів і навіть ремонту блоку циліндрів. Грамотна дефектовка розподільного валу збереже чимало часу і сил при ремонті.

Характерні дефекти розподільного вала:

1. Знос, задири і подряпини на опорних шийках валу.

Причини їх появи можуть бути наступними:

• Дефекти мастильної системи. Масло, в результаті недостатнього рівня або тиску, не надходить на опорні шийки вала. До цих проблем також можуть призвести неякісні олії.

• Перегрів двигуна. В результаті перегріву масло розріджується і його мастильні якості погіршуються.

• Пробіг двигуна. Віковий знос неминучий.

Дії:

  • Капітальний ремонт двигуна. Заміна розподільного валу. В деяких випадках ― шліфування шийок розподільного вала в ремонтний розмір і установка потовщених (ремонтного розміру) вкладишів або втулок. Перевірка посадочних місць під розподільний вал в головці блоку циліндрів або в блоці циліндрів. В деяких випадках ― ремонт посадочних місць під распредвал. Перевірка системи мастила, масляного насоса і при необхідності ремонт або заміна масляного насоса. Чистка, промивка та продувка масляних каналів блоку циліндрів і головки блока. Застосування моторного масла належної якості і регулярна, у визначені виробником строки, заміна моторного масла і фільтра. Перевірка системи охолодження та при необхідності її ремонт. Перевірка і при необхідності ремонт системи живлення.

2. Задираки або знос на поверхні кулачків вала.

Крім перерахованих вище причин, до подібних пошкоджень можуть спричинити такі фактори:

• Неправильне регулювання зазорів клапанів.

• Несправності гідрокомпенсаторів.

• Дефекти штанг, коромисел або штовхачів.

• Неправильно виставлені фази газорозподілу.

В клапанному механізмі існує так званий тепловий зазор ― щоб компенсувати подовження стрижня клапана із-за нагріву. Якщо тепловий зазор не відрегульований, то між кулачком і штовхачем відсутній контакт. З цієї причини кулачок не плавно натискає на штовхач, а б'є по ньому бічною поверхнею. Зовнішнє прояв ― характерний цокотящий шум з-під клапанної кришки. Проблему теплового зазору вирішують гидрокомпенсаторы, але до тих пір, поки вони самі справні. А найбільш поширеною причиною, чому гидрокомпенсаторы починають підклинювати, стає порушення режиму змащення.

У багатьох дизельних моторах система масляних каналів досить складна, а самі вони — тонкі, що збільшує ризик забруднення. Але справа не тільки в цьому: конструкція ГРМ найчастіше така, що моторне масло повинно, в певному сенсі, виконувати функції гідравлічного масла. Саме тому важливо не тільки своєчасно і регулярно міняти масло, воно повинно бути відповідної в'язкості і з відповідними заводськими допусками. Хороша змазка запобігає контакт металу з металом, і освіта швидкої ерозії. Якість масла впливає на кращий контакт між валом і штовхачем, зменшуючи знос.

Дії:

  • Заміна розподільного валу. Перевірка, регулювання і при необхідності ремонт клапанного механізму. Заміна гідрокомпенсаторів. Перевірка системи мастила, масляного насоса і при необхідності ремонт або заміна масляного насоса. Чистка, промивка та продувка масляних каналів блоку циліндрів і головки блока. Застосування моторного масла належної якості і регулярна, у визначені виробником строки, заміна моторного масла і фільтра. Перевірка системи охолодження та при необхідності її ремонт. Перевірка і при необхідності ремонт системи живлення.

3. Деформація розпредвалу

Для виявлення цього дефекту слід звернутися в автосервіс. Розподільний вал укладається на призми, встановлені на металевій плиті. За допомогою стрілочного індикатора, встановленого на стійці, перевіряємо прогин опорних шийок, обертаючи распред вал рукою. Вигин не повинен перевищувати: для легкових моторів 0,05 мм; для вантажних моторів 0,1 мм. При більшому прогині распредвал підлягає заміні!

4. Тріщина распредвала

Тріщини на розподільчому валі можуть з'явитися в результаті зіткнення клапанів і поршнів через:

  • Попадання в циліндр сторонніх предметів.
  • Разрушения ремня или цепи привода газораспределительного механизма.
  • Неверно установленных фаз газораспределения.

Действия:

  • При наличии трещин распределительный вал ремонту не подлежит! Замена распредвала.

5. Выработка и царапины на поверхности под сальники распределительного вала в результате:

  • Длительной работы двигателя.
  • Попадания посторонних частиц в моторное масло.
  • Неаккуратного обращения с распредвалом при замене сальников на двигателе.

Действия:

  • При наличии незначительных царапин возможна шлифовка поверхностей под сальники. При наличии незначительной выработки устанавливаются новые сальники с небольшим осевым смещением. В противном случае ― замена распредвала.

6. Разрушение шпоночных пазов и посадочных мест под установочные штифты, а также под шкивы или шестерни привода распредвала. Причины:

  • Неправильная затяжка болтов, крепящих шкивы или шестерни.
  • Биение шкивов или шестерён.
  • Последствия аварии, при которой произошла деформация моторного отсека.

Действия:

  • Заміна розпредвала.

7. Руйнування різьби в монтажних отворах як наслідок неправильного затягування кріпильних болтів.

Дії:

  • Заміна розпредвала.

 

Распредвал Фольксваген Т-5, Кадді 1.9 TDI (BSU,BLS), 2.0 TDI (BMM) Масло Кастрол синтетика (Німеччина)

Распредвал Фіат Скудо 2,0 D впускний

Распредвал Фіат Скудо 2,0 D випускний

Масло Ені І-Сінт синтетика (Італія)

 

 

             

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner