Кошик
657 відгуків
Працюємо з 10:00 до 18:00. СБ-НД - вихідні.Нова Пошта

Вітаємо! Ми працюємо в понеділок-п'ятницю з 9:00 до 18:00, в суботу та неділю просимо Вас оформляти замовлення на сайті, вони будуть оброблені в понеділок. Ви завжи можете залишити заявку в електронному виді, наш менеджер зв'яжеться з Вами в найближчий робочий день.

Diesel.ck.ua Інтернет-магазин запчастин

Що потрібно враховувати при виборі моторного масла?

Що потрібно враховувати при виборі моторного масла?

Автомобілісти сьогодні насолоджуються розкішшю, мало хто вже самостійно виконує операції обслуговування автомобіля. Рутиною, однак, залишається регулярний моніторинг рівня масла ― чи то в електронному вигляді на панелі приладів у салоні автомобіля або, за старою традицією, щупом. Це пов'язано з тим, що, незважаючи на весь технічний прогрес, сучасні мотори можуть споживати 0,5 літра масла на 1000 км при відсутності явних дефектів, а в залежності від конструкції та умов експлуатації ― навіть більше.

Регулярний контроль олії дуже важливий.

Як правило, діапазон між "занадто багато" і "занадто мало" масла ― тільки один літр. Тому періодичне спостереження між замінами необхідно. Не слід ризикувати пошкодженням двигуна внаслідок недостатнього змащення.

Коли виникає потреба в доливці масла, то часто спостерігається така проблема: необізнаний водій стоїть на АЗС або в автомагазині, розгубившись зважаючи великого вибору специфікацій і брендів масел, і запитує себе: Що ж має заливатися в мій мотор?

У високоякісному смазочном матеріалі зараз потребують не тільки потужні силові агрегати. У сучасному розмаїтті дизельних автомобільних двигунів є такі ― з перемінним інтервалом обслуговування, з сажовим фільтром або насос-форсунками ― які вимагають олії з особливими властивостями.

Це призвело до того, що німецькі виробники автомобілів давно вже розробили власні "домашні" норми, виробничі ознаки яких відрізняються від спочатку взаємоузгоджених специфікацій. Тільки концерном VW визначено одинадцять різних стандартів моторного масла. В цих джунглях специфікацій важко орієнтуватися. До того ж, це різноманітність вже обмежувалося кілька разів.

Але, тим не менш, виникає невпевненість у автовласника, коли він читає на ємностях з маслом такі позначення, як BMW LL04, MB 229.31 і VW 507 00 або змушений констатувати, що на АЗС (в автомагазині) немає відповідного масла в запасі (враховуючи кількість різних масел, це не рідкість).

Ніколи не використовуйте моторні масла без схвалення виробника.

Продавці мастильного матеріалу допомагають у пошуку підходящого олії з використанням відповідних програм, сайтів або таблиць. Але, все ж, найбільш безпечний шлях ― через інструкцію по експлуатації транспортного засобу. У ній вказується необхідна специфікація. Випущений чи мастильний матеріал іншим виробником, під іншим брендом, відмінним від оригінального ― не має значення ― змішування допускається.

Той, хто вибирає (через високі ціни за літр) більш дешевий продукт без відповідного допуску виробника, діє необережно. Так звані масла Longlife дозволяють у випадку з VW в залежності від умов експлуатації дещо подовжені інтервали заміни. Це працює, тільки якщо для доливання використовується масло з зазначеним Longlife якістю. Якщо відповідного масла немає, водій може використовувати стандартизовану альтернативу, але тільки раз і тільки максимально до півлітра. Хто робить це часто між інтервалами заміни масла, ризикує пошкодженням двигуна.

Таким чином, щоб у разі надзвичайної ситуації не задаватися питанням ― яке масло лити в двигун, треба мати на борту 1л для доливання.

До речі: правильне моторне масло не слід доливати вище максимальної позначки. Тому що занадто багато мастильного матеріалу так само не йде на користь агрегату.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner